Jag saknar dig.

Jag måste ta upp en grej. En grej som ingen människa, inte en enda liten ynka själ som inte är med om det själv kommer förstå till 100%.

Det här med artister. Ingen fattar hur mycket dom betyder för vissa.
Nu tar jag Erik Segerstedt. Han är en grym artist, vilket var anledningen till att jag började gilla honom. Men nu så är det utvecklat, jag ser inte honom som en artist bara längre. Han är en vanlig människa för mig med grym talang. En människa som har rent ut sagt förändrat mitt liv, en människa som betyder massor för mig.

Folk säger att man är töntig, konstig osv för att jag väljer att lägga mina pengar på att åka och träffa Erik, Danny, Matte men för mig och andra är det inte konstigt! Dom får oss må bra, när jag träffar erik kan jag vara lycklig hur länge som helst pga några minuter med honom. Är det då konstigt att jag lägger mina pengar för att träffa någon som gör mig lycklig?!

Visst, ibland kanske man prioterar lite konstigt och väljer att åka och träffa honom istället för att gå och fika med kompisar, och det kanske man ångrar sen.

Poängen är att jag är väldigt trött på kommentarer man får för att man gillar en människa som är känd.

Även fast dom är kända så är dom fortfarande vanliga människor.

Erik betyder så sjukt mycket för mig, om ni visste alla ord han säger, alla meddelanden han har skrivit. Om ni träffade honom, såg mig hur glad jag är när jag träffa honom så skulle ni kanske förstå lite mer, men ni kommer aldrig förstå fullt ut.


Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med dig fullständigt! Mycket kloka ord!

2012-04-26 @ 21:29:13
URL: http://mittlivsomelin.blogspot.com
Postat av: ERICA

awwwwwww ! <3

2012-04-26 @ 22:42:13
URL: http://ericaslocation.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag håller fullständigt med dej Mikaela! och jag bryr mig inte ett dugg om vad dom säger eller tycker för jag älskar och tycker om Erik och kommer alltid att göra det oavsett vad nån säger så står jag fast vid vad jag tycker och det ska man göra åxo, även om jag kanske ibland hör negativa saker om Erik så står jag ändå fast att jag gillar Erik, jag säger alltid till dom som säger negativt om Erik att jag tycker om honom ändå spelar ingen roll vad dom säger. Och som du säger han är ingen kändis han är en vanligt människa för mej med. Våran Älskade Erik

2012-04-28 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0