:p

Har haft fullt upp hela dagen därför har det varit dålig uppdatering. Först va det skola, sen åkte jag och kollade in cafét min farfar öppnat sen direkt till amanda och sen ner på stan och gick på bio med moa och amanda.


Såg The lucky one, och jag är KÄR. älskar alla Nicholas Sparks filmer. Dom är rena kärleken, underverk!

Vet ni vad jag stör mig på sjukt mycket?!

:P-gubbar!!!
Så fort jag ser någon som skriver en äcklig :P gubbe så har jag lust att skjuta varenda människa som använder den smilen, den säger typ "hej du är dum i huvudet."

Jag vet inte hur jag ska förklara så ni förstår hur jag menar, men typ om man skriver något man skulle vilja göra, typ en dröm. så svarar den okej :P.
Då är det typ som, "ehm, ja okej du är knäpp"

ÅÅÅH. ni anar inte vad det här frustrerar mig, dessutom så kan jag inte förklara som jag verkligen vill för att ni ska förstå. :P

Kommentarer
Postat av: carro

haha, jag förstår precis! Känner exakt samma sak! Galet vad irriterad man kan bli !

2012-04-29 @ 18:40:07
URL: http://yomacaflobow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0