ska väl försöka hålla fast vid den här bloggen ett tag nu..

Hej !

Nu har jag skaffat en ny blogg.....igen !

Jag heter Mikaela Larsson och bor i Gävle, är 16 år.Mitt liv består mest av skola, vänner, åka runt Sverige på spelningar (Erik, Matte och Danny) vill ni veta mer om det så får ni antingen fråga eller så kan ni kolla på min gamla blogg www.baaramiikaela.blogg.se

Jag älskar att sjunga, va med på kort hehe, dansa, rida och försöker leva mitt liv som jag vill, ska ialla fall börja med det NU!
Jag är verkligen sämst på att skriva om mig själv men vill ni veta nått mer om mig så är det bara att fråga, jag svarar på allt. Ingen fråga är för dum!

Jag hoppas att ni kommer vilja läsa min blogg och följa mig i min vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0