Trafikolycka på Hedesundavägen.

 

Känslan när vi satt där i soffan på rasten och mamma ringer "jag kommer inte ha er på dansen ikväll, jag och Ronja har krockat med en lastbil" jag bröt ihop. Dom mådde bra, hade ont i bröstet, ryggen och mamma hade en lätt hjärnskakning, men det är ingenting jämfört med vad som kunnat hänt. Jag är en person som är väldigt känslig och är jämt rädd för att saker ska hända därför reagerar jag som jag gjorde. Dom är hemma nu och mår okej. Man ska verkligen vara rädd om det man har för helt plötsligt kan allt förändras. Take care.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Att vara känslig är en fin egenskap Mikaela.

<3



Älskar dig hjärtat.

2012-02-02 @ 08:44:03
URL: http://pictureme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0