kram danny.

Tänkte berätta lite om gårdagen, dock inge detaljerat!

Men jag och linn tog tåget till Stockholm på morgonen och va framme runt 11, drog till sergels där Danny skulle uppträda. Han sjöng bara två låtar och kramade några men tänkte dra sen, då blev jag irriterad/ledsen. Men det sprang typ 20 pers efter han så han stannade och kramades mer, en fotograf bad han sätta sig på tre stenkulor typ och jag ställde mig en bit bakom. sen vänder han sig om och säger att jag ska komma och sätta mig, då blev jag glad på honom igen :) vi pratade och gosade medans typ fotograften knäppte massa kort och massor av folk runt om också :)
Efter det strosade jag och linn runt i stockholm till vårat tåg som förövrigt va 40 min sent gick hem.

Åkte till min kusin och umgicks med henne och hennes pojkvän, trevligt värrrre :)

Nu ligger jag i sängen och ska sova strax!

Ha det bra, bilder kommer i ett annat inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0