lol stood for "lots of love" before the internet came.

hej alla fina som kikar in här!:)

Igår åkte jag till min farfar och va i hans och hans tjejs café och inredningsbutik här i skutskär, asnice!:)

Sen kollade jag och Tove på allt för min syster, så himla bra film. Men ett tips är att tvätta bort sminket innan man kollar, man gråter floder!

Nu ligger jag och väntar på att
Tove ska vakna sen så ska vi åka till cafét och äta frukost, sen får vi se vad dagen har att bjuda på:)

Ni vet att om ni undrar någonting om mig eller vill typ ha någon slags tävling
Eller så, så är de bara fråga i en kommentar. Jag blir jätteglad!:)

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram

2012-05-05 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0